Урок 27. 5 клас. Служби захисту населення.
Мета: Ознайомити учнів з основними службами порятунку й захисту населення в Україні. Вчити підлітків користуватися допомогою служб захисту населення. Продовжити формувати пізнавальну, соціальну компетентності.
Обладнання: завдання для роботи в групах, аркуші паперу А4, маркери, картки для об'єднання в групи.
Хід уроку
І. Вступна частина.
1. Привітання учнів «Добрий день». 2. Повторення за І семестр.
- Назвіть документ, який захищає права дітей. - Назвіть права дітей. - Назвіть обов’язки дітей. - Хто відповідає за здоров'я дитини, у якої не має сім'ї? - Чи порушуються твої права, якщо тобі забороняють : пізно ввечері довго слухати музику; не дозволяють відвідувати гурток чи спортивну секцію; голосно співати, коли хтось відпочиває; коли позбавляють обіду?
3. Слово вчителя (аналіз попередніх уроків).
Оголошення теми та мети уроку.
ІІ Основна частина.
1. Робота в колі. Пригадайте, коли вам чи вашим близьким доводилось викликати якусь службу.
2. Робота з підручником. (стор. 156-157). Руханка «Ураган».
3. Практична робота «Моделювання ситуацій виклику служб захисту населення» - об'єднання в групи (1,2,3,4);
- завдання групам: скласти план дій у певній ситуації; - презентація робіт. Валеопауза.
ІІІ. Заключна частина. 1. Підсумки уроку «Як зробити довідничок необхідних телефонів». 2. Зворотній зв'язок. Гра «Встав слово»: - якщо виникла пожежа треба телефонувати _________ - коли відчуваєш запах газу, телефонуй _________ - якщо на тебе напали або ти став свідком злочину, телефонуй __________ - швидку медичну допомогу можна викликати за телефоном __________ 3. Домашнє завдання: § 21, повт.§ 7. 4. Прощання. «Хай щастить!».
|