Основы здоровья - Урок 1. Людина в навколишньому середовищі. Вплив середовища на здоров'я.
Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода

    Мета: Ознайомити учнів із поняттям навколишнє середовище (довкілля) та його складовими. З’ясувати як навколишнє середовище впливає на життя людей, визначити позитивний і негативний вплив довкілля на здоров'я учнів. Повторити правила групи, створити на тренінгу дружню атмосферу, надати змогу відпрацювати навички комунікації і групової роботи.

     

    Обладнання: плакат «Правила групи», кольорові папірці (червоний, жовтий, зелений), аркуші паперу А3 ( 3 шт.), маркери.

     

    Хід уроку

     

    І. Організаційна частина.
    1. Привітання учнів, оголошення теми та завдань уроку.
    2. Нагадування правил.
    3. Актуалізація теми.
        Бесіда:
       - де ви живете?
       - де живуть ваші бабуся з дідусем, друзі?
       - де ви відпочивали?
       - які вас предмети постійно оточують?
       - як називається усе, що нас оточує (ґрунти, повітря, вода, рослини, тварини, все, що створила людина)?

    ІІ.Основна частина.
    1. Робота з підручником (§ 1, стор. 4).
    2. Гра «Вгадай, що…?»
        Вчитель називає різні види довкілля, а учні: сідають, якщо це природне середовище, встають, якщо – штучне, плескають у долоні – якщо це соціальне середовище (комп’ютер, квіти, дружба, річка, мобільний телефон, повітря, розмова, дерево, симпатія, будинок, тварина, спілкування).
    3. Робота в групах.
       - об'єднання в групи за кольорами;
       - завдання групам: як впливає на людину природне, соціальне, штучне середовище;
       - презентація робіт.
    4. Руханка «Австралійський дощ».

    ІІІ.Заключна частина.
    1. Зворотній зв'язок. Продовжити фразу «На цьому тренінгу мені сподобалось…».
    2. Домашнє завдання: § 1, завдання стор. 8.
    3. Прощання. «Будьмо здорові!». Оплески.
    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Лютий 2017  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728