Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода
    Урок 11. 5 клас.Права та обов`язки щодо збереження й зміцнення здоров`я учнів.
     

    Мета:  Ознайомити учнів з основними документами, що визначають і захищають права дітей у нашій країні, у світі. Пояснити можливість користуватися своїми правами, формувати усвідомлений підхід до використання обов’язків. Розвивати навички логічного мислення, вміння висловлювати свої думки.

    Обладнання: глобус, клейкі папірці, картки з завданнями, плакати «Права дитини».

     

     

    Хід уроку.

     

    І. Вступна частина.
    1. Робота в колі (5 хвилин). Діти по черзі кажуть, які обов’язки вони виконують у родині. Усі хором підтримують: «Молодець!».

         2. Вступне слово тренера по розділу «Соціальна складова здоров’я» (2 хвилини).
    3. Виявлення очікувань (5 хвилин). Учні пишуть на клейких папірцях, що вони хочуть отримати під час вивчення нової теми, і прикріплюють їх на глобус.
    4. Бесіда, актуалізація теми (2 хвилини):
         - як ви думаєте, навіщо люди вигадують різні правила, норми, закони?
         - чому люди не можуть чинити, як їм заманеться?

    ІІ. Основна частина.

         1.  Мозковий штурм : «Яких правил необхідно дотримуватися у школі?» (5 хвилин).
         - діти називають правила, тренер записує.
         - оберіть 2-3 правила і запитайте, для чого вони існують.
    2. Руханка «Ковпак» (2 хвилини).

         3.  Повторення правил роботи на тренінгу (3 хвилини). Для чого існує кожне з цих правил?
    4. Інформаційне повідомлення: «Права дитини» (підручник  § 6, стор. 60-61) (2 хвилини).
    5. Робота в групах (15 хвилин)
          - об’єднання в групи за назвами океанів
          - учасники отримують завдання зобразити права дитини за допомогою пантоміми, використовуючи запропоновані тренером плакати
          - кожна група презентує свою роботу, а інші учасники намагаються відгадати, яке право було показано

           - обговоріть випадки, коли діти допомагали реалізовувати свої права іншим дітям (навчив когось кататися на велосипеді – допоміг реалізувати право на всебічний розвиток)

           - обговоріть випадки порушення прав дітей. Почніть з літературних персонажів.
      - обговоріть, які права дитини найважче реалізовувати в Україні і чому?

    ІІІ. Заключна частина.
    1. Зворотній зв’язок (3 хвилини). Продовжити фразу: «Сьогодні на тренінгу я зрозумів, що правила потрібні для того, щоб…»

         2.Прощання (1 хвилина). Усім взятися за руки і тричі потиснути їх.         

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Вересень 2017  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930