Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода

     Урок 12. 5 клас. Особиста відповідальність за здоров’я.  

    Мета: Сформувати в учнів особисту відповідальність за своє здоров’я. навчити їх самостійно визначити свої права та обов’язки в школі й удома. Вдосконалювати навички групової роботи. Розвивати критичне мислення, компетентне ставлення до свого здоров’я.

     

    Обладнання: аркуші паперу, маркери, м’яч, геометричні фігури для об’єднання в групи.

     

     

    Хід уроку.

     

    І. Вступна частина.
       1. Робота в колі (5 хвилин). Гра з м’ячем «Мої обов’язки». Учні по черзі кидають один одному м’яч, називаючи при цьому обов’язки, які вони виконують у школі або вдома.
       2. Зворотній зв'язок (5 хвилин). Бесіда:
           - назвіть документи щодо прав дитини;
           - які ви знаєте права?
           - чи позбавляють тебе прав, якщо:
                * забороняють допізна дивитись телевізор;
                * позбавили обіду ( ст. 19-20)
                * не дозволили відвідувати гурток чи секцію ( ст.. 27);
                *  пізно ввечері довго слухати музику;
                * голосно співати, коли відпочивають бабуся чи дідусь;
                *танцювати з друзями на дні народження.
        3. Слово вчителя (2 хвилини). Багато організацій допомагають зміцнювати і зберігати здоров’я дітей (лікарні, санаторії, басейни), а також займаються їхнім дозвіллям ( гуртки, секції, музичні школи, дискотеки) і навчанням ( школи, інститути), щоб зберегти і зміцнити не тільки їхнє фізичне, але й психічне та соціальне здоров’я. але всі ці зусилля будуть марними, якщо людина сама не захоче дбати про себе. Кожна людина повинна сама відповідати за своє здоров’я.

    ІІ. Основна частина.
        1. Робота в групах (15 хвилин):
            - об’єднання в групи за геометричними фігурами;
            - кожна група записує на аркуші паперу свої обов’язки щодо зміцнення і збереження здоров’я ( не забувати про правильну поставу, не лежати за партою, сидіти рівно, пам’ятати про чергування праці та відпочинку, загартовуватись ).
            - презентація робіт.
         2. Руханка «Саймон сказав…» ( 5 хвилин).
         3. Колективне обговорення ( 7 хвилин).
             Дуже важливе значення для здоров’я має раціональне харчування. Тренер разом з учнями визначає користь і шкоду для школярів таких харчів: кава, чіпси, кока-кола або фанта, сік, суп чи борщ, солоні горішки, пиріжок, порція другого, сухарики, зелений чай, цукерки.
              Висновок: чи правильно чинять батьки, забороняючи деякі з цих продуктів, і чи не шкодить зайва самостійність школярів їх здоров’ю.

    ІІІ. Заключна частина.
       
    1. Зворотній зв'язок (5 хвилин). Учням пропонується пофантазувати на тему: «Що може статися, якщо ми перестанемо самі піклуватися про своє здоров’я?».
        2.Домашнє завдання: намалювати країну «Що хочу, те й роблю!».
        3. Прощання (1 хвилина). Взятися за руки й голосно сказати: «Будьмо здорові!»


         

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Квітень 2017  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930