Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода


    Вплив способу життя родини на здоров’я підлітків.

    Мета: Сформувати в учнів розуміння важливості родини для виховання дітей. Розглянути, як спосіб життя родини впливає на здоров’я дітей. Формувати пізнавальну, соціальну, особистісну компетентності, компетентне ставлення до свого здоров’я.

     

    Обладнання: аркуші паперу, маркери, картки для руханки.

     

     

    Хід уроку.

     

    І. Вступна частина.
    1. Зворотній зв'язок ( 3 хвилини).
        - які способи жорстокого поводження з дітьми ви знаєте?
        - кого і як необхідно повідомляти про це?
        - чому громада приділяє таку велику увагу турботі про здоров’я дітей?
    2. Робота в колі (5 хвилин). Продовжити фразу: «Я пишаюсь тим, що в моїй сім’ї…» ( учні розповідають про традиції, родинні свята в своїй сім’ї).
    3. Слово вчителя ( 2 хвилини). На шкільні роки припадає найбільш важливий етап розвитку дитини, становлення її нервової діяльності, формування основних рис характеру. У цю пору закладаються та набуваються знання й навички, необхідні в подальшому житті, зміцнюється здоров’я. величезну роль у цьому віці відіграє сім’я, у якій виховується дитина. Важливим елементом здоров’я є особиста гігієна та гігієна житла. Прикладом для дитини в цьому з раннього віку є її батьки. Змалку дитину треба привчати доглядати за собою й давати лад своїй кімнаті. Якщо батьки не приділяють цьому належної уваги, то дітям буде дуже важко самостійно навчитися цього. Важливим для соціального й душевного здоров’я є родинний клімат – стосунки з усіма членами родини. Саме в сім’ї на особистому прикладі дітей учать ( або ні) терпіння, стійкості, увічливості, уміння знаходити вихід із критичної ситуації, поваги до старших і молодших. Характер кожної дитини, її душевні риси формуються передусім у родині.

    ІІ.Основна частина.
    1. Робота з класом ( 10 хвилин). Учні демонструють колажі із сімейних фотографій ( приготовані заздалегідь), розповідають про свої родини, традиції, стосунки в сім’ї, говорять про те, що їм подобається, а що хотілося б змінити.
    2. Руханка-гра  «Ріпка» ( 5 хвилин). Тренер розподіляє ролі між учасниками тренінгу ( ріпка, дід, баба, онука, песик, кішка, мишка). Тренер або хтось з учнів читає текст казки, а всі інші виконують запропоновані їм ролі: ріпка – говорить «Оба-на!», дід – тре руки і говорить: «Так-так», баба – маше кулаком діду, говорить: «Убила би», онука – руки в боки і говорить: «Я готова», Жучка – плигає і говорить: «Гав-гав», кішка – вигинає спину, говорить: «Мяу-мяу», мишка – обертається навколо себе, говорить: «Пи-пи-пи».
    3. Робота в групах (15 хвилин).
        - об’єднання в групи за ролями казки;
        - завдання групам: прочитати вислів батьків і інсценувати можливу ситуацію, відповідну до цієї фрази

    ·       З’їж іще кілька шматочків торта, він такий смачний!

    ·       Не їж на ніч – це шкідливо.

    ·       Ти занадто довго робиш уроки, іди погуляй!

    ·       Поки не виконаєш усі завдання, з-за столу не вставай.

    ·       Ходімо в неділю до парку, проведемо там весь день.

    ·      У нас є цілий вихідний, повчимося додатково.
     - презентація робіт, обговорення.

    ІІІ.Заключна частина.
    1. Зворотній зв'язок ( 4 хвилини). Вправа «Мікрофон»: «Ваші враження від тренінгу…» ( три слова).
    2. Прощання (1 хвилина). Помахати один одному рукою, послати повітряні поцілунки.

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Липень 2017  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31