Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода

    Тема: Людина в автономній ситуації.

    Мета: сформувати у учнів поняття про автономну ситуацію та відпрацювати способи самостійного розв’язання певних задач.

    Обладнання:  

    ·        плакат «мій ранець»,

    ·        стікери у формі серця,

    ·        картки з назвами автономних ситуацій,

    ·        заготовки для роботи в групі,

    ·        мішечок з маленькими геометричними фігурами різного кольору,

    ·        фломастери, маркери, 4 ноутбуки.

     

    Хiд уроку

    I.    Вступна частина.

    1. Організаційний момент.

    2. Привітання: вчитель роздає стікери, учні пишуть на ньому своє ім’я  i дарують, тому однокласнику, якому дуже довіряють та можуть очікувати від нього на допомогу.

    3. Повідомлення теми уроку.

    4. Зворотній зв'язок. Вибірково школярі розповідають про автономні ситуації, в яких їм доводилось бути та як вони діяли.

    II. Основна частина.

    1. Слова вчителя.

    Автономна ситуація – це критична ситуація. В якій одна людина або група людей опиняються в ізоляції від суспільства і мають самостійно розв’язати певні завдання для свого порятунку (наприклад група альпіністів, відрізана від інших людей сніговою лавиною). Автономні ситуації поділяються на два основних види: 1- в населеному пункті, 2- у природі.

    2. Мозковий штурм.

    Робота з дошкою.

    Слова вчителя: давайте розберемось які автономні ситуації відносяться  до якої  групи. Кожен з вас отримав, на початку уроку, аркуш з назвою автономної ситуації, а тепер по черзі підходимо до дошки та кріпимо аркуші під назвою групи до якої відноситься ця ситуація.

    Види автономних ситуацій:

    В природі                                                        В насаленому пункті

    3. Робота в групах

    Слово вчителя:

    1) об’єднання в групи – за допомогою руханки «молекули».

    2) основна частина – перегляд слайд-шоу, виконання завдань:

                          І гр. (художники) – намалювати приклади автономних ситуацій;

                          ІІ гр. (науковці) – вставити пропущені слова;

                          ІІІ гр. (актори) – інсценувати дії групи людей в автономній ситуації;

                         IV гр. ( журналісти) – створення пам’ятки.

    3) презентація робот.

    4. Створення колажу «Збираємо все необхідне».

    Життєва ситуація: «Уявіть, що ви потрапили в тайгу. Після довгого очікування на порятунок та орієнтування на місцевості, ви вирішили покинути тимчасовий табір та відправитись на пошук людей. Ви маєте багато речей, але все вам не по силах забрати з собою».

    Завдання для груп: обрати по чотири потрібні речі та «покласти у ранець».

    III. Заключна частина.

           1. Оцінювання учнів.

    2.     Зворотній зв’язок (рефлексія). Учні розповідають що більш за все їх вразило на уроці.

    3.     Домашнє завдання. На окремих папірцях записати алгоритм дій при повiнi.

    4.  Прощання. «Полум’яні побажання».

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Квітень 2017  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930