Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода

    ТЕМА: Значення здоров’я в житті людини.

    Цiннiсть i неповторність життя людини. Здоров’я  й необхідна умова розвитку людини. Здоровий спосіб життя.

    МЕТА: Сформувати в школярів поняття про цiннiсть, неповторність та різноманітність людського життя. Підвести до розуміння того, що життя людини багато в чому залежить від її власних поглядів, звичок, вольових зусиль та знань.

    ОБЛАДНАННЯ  ТА  МАТЕРІАЛИ:  Ліпких папiрцi,  плакат «правила тренінгу», «острiвцi мрiі» ( на аркушах паперу А4 написати: ВИЗНАННЯ, МОЕ ЗДОРОВ’Я, УСПІХИ  В НАВЧАННІ, ЖИТТЯ, ЗДОРОВ’Я  ОТОЧУЮЧИХ, ЛЮБОВ  БАТЬКІВ, ВІДПОЧИНОК, ДРУЖБА.  Прикріпити   до  дошки хаотично).

     

    СТРУКТУРА УРОКУ

    І. Вступна частина.

    1.       Органiзацiйний етап  2 хв.

    2.       Привітання  5 хв:

    Учні на ліпких папірцях пишуть своє ім’я та малюють «смайлiки» свого настрою  i по черзі називають своє ім’я та стан свого настрою, прикріплюючи ліпкі папiрцi на  груди.

    3.       Правила тренінгу: На дошку прикріплюється плакат із правилами тренінгу i ставляться запитання: Навіщо потрібні правила на тренінгу? Які з цих правил допомагають зберегти здоров я?  Які правила можна додати ще?

    ІІ. Основна частина.

    1. Очікування та мотивація: На ліпких  папірцях  (по три папірця кожному)  діти пишуть своє ім’я та  прикріплюють на більш важливих  «острівцях мрii» вiдбiрково пояснюючи свій вибір. Після цього,  вiдповiдають на питання: Де більше папірців? Які острівки  найважливiши?

    Вчитель робить висновок:   Найцінніше  для людей – це життя та здоров’я,  потрібно вміти цінувати його та  берегти.

    2.     Робота в  групах:

       а) За допомогою геометричних фігур об’єднати  5 груп.

       б) Виконати завдання: користуючись підручником урок №1, записати, на аркушах А-4, чим вирізняються люди та тварини.

       в) презентація - обирається в кожній групі спікер, який пезентує роботу.

      ІІІ. Заключна частина.

     1. Зворотній  зв’язок:  Учні  по черзі  кажуть, що вони готові робити за для збереження свого життя i зміцнення здоров’я.

    2.      Прощання:  «Віночок  побажань».

    3.       Домашнє завдання:  Підручник , урок №1, завдання «2»на сторiнцi 9.

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Травень 2017  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031