Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода

    УРОК   № 9 

    ТЕМА:  Протидія стигмі й дискримінації ВІЛ-інфікованих.

    МЕТА УРОКУ:  закріпити знання з ВІЛ-інфікації; охарактеризувати поняття стигми та дискримінації ВІЛ-інфікованих; виховувати толерантне відношення до ВІЛ-позитивних людей; формувати бажання дотримуватися правил здорового способу життя,норм моралі. Розвивати пізнавальну, соціальну, полікультурну, комунікативну компетентність та компетентне ставлення до власного здоров'я.

    ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ:  тренінг

    ОБЛАДНАННЯ:  проектор, мультимедійна дошка, презентація до уроку, додатковий матеріал ( тест, ситуативні задачі)

     

    ПЕРЕБІГ УРОКУ-ТРЕНІНГУ

    І. Привітання, налаштування учнів на позитивний настрій.

    І.1 Вправа "Усмішка”

    - Шановні діти, яким буде день , урок залежить від того,  в яку сторону направлені куточки ваших губ, тому посміхайтися собі, один одному, щоб, день був веселий -  даруйте щедро свою посмішку!!!

    ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети уроку .

        Проблема  розповсюдження страшної хвороби СНІД не один десяток років стоїть перед усією світовою  спільнотою, підкреслюю "перед усією ”, бо це не тільки медична проблема, а й соціальна, економічна і навіть політична. Починаючи з п'ятого класу ми також з вами разом вивчали  проблему і сьогодні на уроці ми продемонструємо всі набуті життєві компетенції з цього питання, а також розглянемо проблему дискримінації ВІЛ-інфікованих, навчимося протидіяти стигмі й дискримінації Віл — інфікованих.

        З метою повторення теоретичних засад з проблем СНІДу та ІПСШ пропоную вам бліц-турнір. Прошу кожну власну правильну відповідь помічати в зошиті.

    ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

    ІІІ.1 Бліц-тест. ( Додаток № 1)

    ІV. Основна частина тренінгу.

    ІV.1. Міні - лекція.

    -        Мотивація

    -        Лекція в супроводі презентації

    ІV.2. Робота в групах.

          - Правила роботи в групі ( написані  на дошці)

          - Завдання: дати відповіді на запитання.

    № 1 Чому одні люди дискримінують інших.

    № 2.Чому важливо цього не робити.

    № 3.Щоб ви могли зробити, якби почули дискримінаційні висловлювання на адресу ВІЛ-інфікованого?  

     - Виступи спікерів груп

    ІV.3.Обговорення життєвої ситуації.

    Життєва ситуація.

     У 2000 році Олена дізналася свій діагноз - ВІЛ-інфекція. Через два роки вона влаштувалася на поліграфічне підприємство. Але світ не без "добрих ” людей, і про  діагноз дівчини стало відомо на роботі. Негайно звільнили. Наступного дня Олена прийшла до обласного центру з профілактики і боротьби зі СНІДом і побачила в коридорі своїх колег, яких адміністрація направила на примусове обстеження.

    V. Підсумок уроку - тренінгу.

    V.1. Вправа "Займи позицію”.

    Слово учителя: зараз вам будуть зачитувати висловлювання, а ви, якщо згодні з ними піднімайте праву руку і кажіть "Згодні”, якщо ні то підніміть ліву руку і кажіть "Не згоден”. Поясни свою позицію.

    -        Віл - інфікованих людей треба ізолювати від суспільства.

    -        Віл-інфікованим людям треба допомагати адаптуватись у суспільстві.

    -        Більшість людей інфікованих ВІЛ загрожують суспільству.

    V.2.Рефлексія.

     Вправа "Коло зворотного зв'язку ”

      Вчитель пропонує учасникам по колу висловити свої думки з питань:

    -        Чи була сьогоднішня  тема актуальною?

    -        Що вам запам'яталось сьогодні?

    Вправа "Протягни руку ”.

    Вчитель: Уяви,що твій сусід по парті ВІЛ-інфікований, якщо ти усвідомив глибину проблеми, яку обговорювали сьогодні - протягни йому руку.


                                                                                                     Додаток № 1         

     

    БЛІЦ -ТЕСТ

     

    1. Безпечно обнімати людину, хвору на СНІД.

    2. Заразитися СНІДом  можна, користуючись громадським туалетом.

    3. Знаходитись у класі разом з учителем, який хворіє на СНІД, безпечно.

    4. Можна заразитися на СНІД, якщо мав тільки один сексуальний контакт.

    5  Якщо хтось у школі отримав травму, яка супроводжувалася кровотечею, треба зупинити йому кров своїми руками.

    6. На СНІД можна заразитися, якщо хворий чхає і кашляє на тебе.

    7. СНІД передається через рідкі виділення тіла.

    8. Вірус викликає СНІД.

    9. Багато симптомів СНІДу  нагадують симптоми інших захворювань.

    10. Одна з проблем, пов'язаних зі СНІДом, полягає в тому, що між зараженням і моментом прояву захворювання можуть пройти роки.

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Липень 2017  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31