Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода
    Урок 16. 5 клас. Допомога людям з обмеженими можливостями.  
     

    Мета: Розширити знання учнів про людей з обмеженими можливостями, ознайомити з соціальними службами та організаціями нашого міста, які піклуються про людей з обмеженими можливостями. Вчити гуманного ставлення до інвалідів, усвідомленої допомоги людям з обмеженими можливостями. Формувати соціальну, пізнавальну, особистісну компетентності. Виховувати компетентне ставлення до свого здоров’я.

     

    Обладнання: аркуші паперу, маркери, повідомлення учнів.

     

     

    Хід уроку.

     

     

    І. Вступна частина.
    1. Керована дискусія ( 5 хвилин).
        - які люди не можуть повноцінно жити, обслуговувати себе, забезпечувати всім необхідним?
        - назвіть категорію людей, які не можуть милуватися прекрасним ( сліпі), займатися спортом ( інваліди), повноцінно працювати ( літні люди, інваліди, діти);
        - хто має піклуватися про цих людей?
    2. Заповнити таблицю «Можливості різних категорій населення» ( 5 хвилин).

    Вид діяльності

    Учень          5-го класу

    Бабуся
    70 років

    Людина      без ніг

    Сліпа
    людина

    Чоловік
    25-60 років

    Вільне             пересування

     

     

     

     

     

    Самостійні поїздки куди-небудь

     

     

     

     

     

    Робота для забезпечення свого існування

     

     

     

     

     

    Підтримування своєї спортивної форми

     

     

     

     

     

    Уміння захистити себе у разі необхідності

     

     

     

     

     

     

           Висновок: люди з обмеженими можливостями – це ті, хто з певних причин не може цілком забезпечувати себе, доглядати за собою. До цієї категорії належать діти, люди пенсійного віку, а також інваліди.

    ІІ. Основна частина.
    1. Робота з підручником ( 5 хвилин). Опрацювання матеріалу підручника ( Т.Є.Бойченко «Основи здоров’я», 5 клас, § 8).
    2. Інформаційне повідомлення «Сонця вистачить для всіх» про піклування держави про людей з обмеженими можливостями у нашому місті ( 5 хвилин).
    3. Руханка «Ураган» ( 5 хвилин).

            4. Мозковий штурм (5 хвилин). Назвіть технічні засоби допомоги інвалідам. З’ясуйте, для яких категорій людей вони необхідні.
    5.Робота в групах ( 10 хвилин).
       - об’єднання в групи ( розрахуватись на 1, 2, 3 );
       - виконання практичної роботи «Надання допомоги людям з обмеженими можливостями» ( стор. 70-71).

    ІІІ. Заключна частина.
    1. Зворотній зв'язок ( 3 хвилини). Проблемне питання: «Навіщо стільки коштів і сил витрачається на допомогу інвалідам і літнім людям, якщо від них немає ніякої користі?»
    2. Прощання: «Імпульс» ( 2 хвилини). Стати в коло, взятись за руки, заплющити очі й, починаючи з тренера, передати по колу потиск руки.

      

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Вересень 2017  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930