Мета: Пояснити учням важливість правильного догляду за тілом. Систематизувати знання правил особистої гігієни і розвивати відповідні практичні навички. Вдосконалювати навички комунікації і роботи в групі, розвивати соціальну компетентність. Виховувати охайність, компетентне ставлення до свого здоров'я.
Обладнання: аркуші паперу, маркери, плакати.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
1. Привітання учнів, повідомлення теми та мети уроку .
2. Робота в колі. «Що ти відчував, коли був абсолютно чистим, щойно помився одягнув все чисте?», «Що ти відчував, коли був справді брудним: після гри в футбол, роботи на городі, подорожі в потягу?».
3. Слово вчителя «Чистота і здоров'я».
Висновок: багатьом небезпекам можна запобігти за допомогою правил особистої гігієни.
ІІ. Основна частина.
1. Робота з підручником ( стор. 44-45).
2. Руханка.
Глава, рамина, коліна, пальці.
Коліна, пальці, коліна, пальці.
Глава, рамина, коліна, пальці,
Вуха, вуста, очі, ніс.
3. Робота в групах.
- об'єднання в групи (за кольорами)
- завдання групам: розробити пам’ятки (гігієна рук, гігієна обличчя, гігієна тіла).
- презентація груп.
ІІІ. Заключна частина.
1. Зворотній зв'язок. Яке правило мені найбільше запам’яталось…
2. Домашнє завдання: опрацювати матеріал § 7.
3. Прощання. «Будьмо здорові!».