Урок 7. 6 клас. Особиста гігієна. Догляд за тілом.
Мета: Пояснити учням важливість правильного догляду за тілом. Систематизувати знання правил особистої гігієни і розвивати відповідні практичні навички. Вдосконалювати навички комунікації і роботи в групі, розвивати соціальну компетентність. Виховувати охайність, компетентне ставлення до свого здоров'я.
Обладнання: аркуші паперу, маркери, плакати.
Хід уроку
І. Організаційна частина. 1. Привітання учнів, повідомлення теми та мети уроку . 2. Робота в колі. «Що ти відчував, коли був абсолютно чистим, щойно помився одягнув все чисте?», «Що ти відчував, коли був справді брудним: після гри в футбол, роботи на городі, подорожі в потягу?». 3. Слово вчителя «Чистота і здоров'я». Висновок: багатьом небезпекам можна запобігти за допомогою правил особистої гігієни.
ІІ. Основна частина. 1. Робота з підручником ( стор. 44-45). 2. Руханка. Глава, рамина, коліна, пальці. Коліна, пальці, коліна, пальці. Глава, рамина, коліна, пальці, Вуха, вуста, очі, ніс. 3. Робота в групах. - об'єднання в групи (за кольорами) - завдання групам: розробити пам’ятки (гігієна рук, гігієна обличчя, гігієна тіла). - презентація груп.
ІІІ. Заключна частина. 1. Зворотній зв'язок. Яке правило мені найбільше запам’яталось… 2. Домашнє завдання: опрацювати матеріал § 7. 3. Прощання. «Будьмо здорові!».
|