Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода
    Урок 14. 5 клас. Основні функції сім’ї та громади щодо збереження здоров’я.  
     

    Мета: Ознайомити учнів з основними функціями громади щодо збереження здоров’я дітей; продовжити знайомитися з основними функціями сім’ї щодо збереження і зміцнення здоров’я. Розвивати комунікативні здібності, соціальну компетентність.

     

    Обладнання: аркуші паперу, маркери, плакати.

     

     

    Хід уроку.

     

     

    І. Вступна частина.
    1. Зворотній зв'язок (5 хвилин). Продовжити фразу «Що мені найбільше запам’яталося з минулого уроку?».
    2. Інформаційне повідомлення ( 3 хвилини). У 1996 році Указом Президента України було затверджено програму «Діти України». Вона розроблена на основі Конвенції про права дитини, Декларації прав дитини. Головна мета цієї програми – забезпечити соціальні, економічні та психологічні умови, за яких кожна дитина відповідно до права на життя була б здорова, всебічно розвивалася, мала сприятливі умови життя. Особлива увага приділяється зміцненню здоров’я, профілактиці різних захворювань. На рівні сім’ї це має виявлятися в таких формах, як дотримання режиму дня, гартувальні процедури, правильне харчування, своєчасний сон тощо. Головним у програмі «Діти України» є захист материнства й дитинства, турбота про неповнолітніх дітей. Сім’я відіграє величезну роль у житті будь-якої дитини, але іноді потрібне втручання громадських або державних інстанцій, особливо в разі жорстокого поводження з дитиною, тобто застосування будь-яких форм фізичного, економічного, психологічного, сексуального чи соціального насильства над дитиною в родині або поза нею.

    ІІ.Основна частина.
    1. Робота в групах (13 хвилин).
       - об’єднання в групи за допомогою кольорових паличок;
       - учні в групах обговорюють завдання: які функції стосовно дітей виконують такі організації: лікарня, школа, Будинок дитячої творчості, спортивний комплекс, музична школа.
       - презентація, колективне обговорення.
    2. Руханка  «Австралійський дощ» (5 хвилин).
    3. Гра з класом «Блеф –клуб» ( 5 хвилин). Тренер називає дії, які виконують батьки стосовно своїх дітей, а учні аплодуванням повинні визначити, які з них відносяться до обов’язків батьків, а які ні.
       
    Забезпечувати раціональним харчуванням, постійно частувати делікатесами, купувати багато дорогого одягу, забезпечувати необхідними умовами проживання, місцем для виконання домашнього завдання, купувати комп’ютер і телефон, щороку возити на море, створювати умови для відпочинку, давати кишенькові гроші, прислухатися до думки дитини.
    4. Колективне обговорення ( 3 хвилини). Куди може звернутися дитина, якщо до неї жорстоко ставляться вдома?

    ІІІ.Заключна частина.
    1. Зворотній зв'язок ( 5 хвилин). Продовжити фразу: «Найбільше на уроці мене вразило…».
     
    2. Домашнє завдання: принести фотографії своєї родини, підготувати розповідь про неї (1 хвилина).
    3. Прощання (5 хвилин). «Віночок побажань».

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Березень 2024  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031