ТЕМА: Значення здоров’я в житті людини.
Цiннiсть i неповторність життя людини. Здоров’я й необхідна умова розвитку людини. Здоровий спосіб життя.
МЕТА: Сформувати в школярів поняття про цiннiсть, неповторність та різноманітність людського життя. Підвести до розуміння того, що життя людини багато в чому залежить від її власних поглядів, звичок, вольових зусиль та знань.
ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛИ: Ліпких папiрцi, плакат «правила тренінгу», «острiвцi мрiі» ( на аркушах паперу А4 написати: ВИЗНАННЯ, МОЕ ЗДОРОВ’Я, УСПІХИ В НАВЧАННІ, ЖИТТЯ, ЗДОРОВ’Я ОТОЧУЮЧИХ, ЛЮБОВ БАТЬКІВ, ВІДПОЧИНОК, ДРУЖБА. Прикріпити до дошки хаотично).
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Вступна частина.
1. Органiзацiйний етап 2 хв.
2. Привітання 5 хв:
Учні на ліпких папірцях пишуть своє ім’я та малюють «смайлiки» свого настрою i по черзі називають своє ім’я та стан свого настрою, прикріплюючи ліпкі папiрцi на груди.
3. Правила тренінгу: На дошку прикріплюється плакат із правилами тренінгу i ставляться запитання: Навіщо потрібні правила на тренінгу? Які з цих правил допомагають зберегти здоров я? Які правила можна додати ще?
ІІ. Основна частина.
1. Очікування та мотивація: На ліпких папірцях (по три папірця кожному) діти пишуть своє ім’я та прикріплюють на більш важливих «острівцях мрii» вiдбiрково пояснюючи свій вибір. Після цього, вiдповiдають на питання: Де більше папірців? Які острівки найважливiши?
Вчитель робить висновок: Найцінніше для людей – це життя та здоров’я, потрібно вміти цінувати його та берегти.
2.
Робота в
групах:
а) За допомогою геометричних
фігур об’єднати 5 груп.
б) Виконати завдання: користуючись підручником урок №1, записати, на аркушах А-4, чим вирізняються люди та тварини.
в) презентація - обирається в кожній групі спікер, який пезентує роботу.
ІІІ. Заключна частина.
1. Зворотній зв’язок: Учні по черзі кажуть, що вони готові робити за для збереження свого життя i зміцнення здоров’я.
2. Прощання: «Віночок побажань».
3. Домашнє завдання: Підручник , урок №1, завдання «2»на сторiнцi 9.