ТЕМА: Значення
здоров’я в житті людини.
Цiннiсть i неповторність
життя людини. Здоров’я й необхідна умова
розвитку людини. Здоровий спосіб життя.
МЕТА: Сформувати в школярів
поняття про цiннiсть, неповторність та різноманітність людського життя. Підвести
до розуміння того, що життя людини багато в чому залежить від її власних поглядів,
звичок, вольових зусиль та знань.
ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛИ: Ліпких папiрцi, плакат «правила тренінгу», «острiвцi мрiі» (
на аркушах паперу А4 написати: ВИЗНАННЯ,
МОЕ ЗДОРОВ’Я, УСПІХИ В НАВЧАННІ, ЖИТТЯ,
ЗДОРОВ’Я ОТОЧУЮЧИХ, ЛЮБОВ БАТЬКІВ, ВІДПОЧИНОК, ДРУЖБА. Прикріпити до
дошки хаотично).
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Вступна частина.
1.
Органiзацiйний етап 2 хв.
2.
Привітання 5 хв:
Учні на ліпких папірцях пишуть своє ім’я та малюють «смайлiки»
свого настрою i по черзі називають своє ім’я
та стан свого настрою, прикріплюючи ліпкі папiрцi на груди.
3.
Правила тренінгу: На дошку прикріплюється
плакат із правилами тренінгу i ставляться запитання: Навіщо потрібні правила на
тренінгу? Які з цих правил допомагають зберегти здоров я? Які правила можна додати ще?
ІІ. Основна частина.
1. Очікування
та мотивація: На ліпких папірцях (по три папірця кожному) діти пишуть своє ім’я та прикріплюють на більш важливих «острівцях мрii» вiдбiрково пояснюючи свій вибір.
Після цього, вiдповiдають на питання: Де
більше папірців? Які острівки найважливiши?
Вчитель робить висновок: Найцінніше
для людей – це життя та здоров’я,
потрібно вміти цінувати його та
берегти.
2.
Робота в
групах:
а) За допомогою геометричних
фігур об’єднати 5 груп.
б) Виконати
завдання: користуючись підручником урок №1, записати, на аркушах А-4, чим вирізняються
люди та тварини. в) презентація - обирається в кожній групі спікер, який пезентує роботу.
ІІІ.
Заключна частина.
1. Зворотній
зв’язок: Учні по черзі
кажуть, що вони готові робити за для збереження свого життя i зміцнення здоров’я.
2.
Прощання: «Віночок
побажань».
3.
Домашнє завдання: Підручник , урок №1, завдання «2»на сторiнцi
9.
|