Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода
    Урок 13. 5 клас. Обов’язки членів родини щодо збереження і зміцнення здоров’я. 
     

    Мета: Визначити обов’язки членів родини щодо збереження і зміцнення здоров`я. Визначити обов’язки учнів стосовно інших членів родини. Вчити діяти при порушеннях прав дитини. Розвивати соціальну, діяльнісну компетентність, уяву про взаємозв’язок індивідуального та сімейного здоров’я.

     

    Обладнання: аркуші паперу, маркери, картки-завдання.

     

    Хід уроку.

     

    І. Вступна частина.
    1. Зворотній зв'язок (5 хвилин). Виставка малюнків учнів «Країна «Що хочу , те й роблю!»». Учні коментують свої роботи.
    2. Нагадування правил (2 хвилини). Встановити взаємозв’язок між правилами поведінки на тренінгу й правилами поведінки в сім’ї.
    3. Робота в колі (5 хвилин). Гра «Асоціації» - продовжити фразу «Моя сім’я - …».

    ІІ. Основна частина.
    1. Робота з підручником (О.І.Бойченко «Основи здоров’я», § 7, стор. 63) (3 хвилини).
    2. Руханка «Сімейка Адамсів» (5 хвилин).
    3. Слово вчителя (3 хвилини). У статті 5 Конвенції ООН із захисту прав дитини говориться, що батьки, які, згідно із законом, відповідають за дитину, повинні належним чином керувати нею. У батьків є влада над дітьми. Влада – це можливість впливати на поведінку людей за допомогою яких-небудь засобів – волі, авторитету, закону тощо. Батьки найчастіше використовують свою владу над дитиною для забезпечення її всебічного розвитку та сприятливих умов життя, бо не тільки відповідають за своїх дітей, але й люблять їх.
    4. Колективне обговорення (3 хвилини):
        - як ваші батьки використовують свою владу над вами;
        - чи завжди вам це подобається;
        - яке втручання батьків в ваше життя вам найбільш неприємне.
    5. Робота в групах (12 хвилин). Гра «Я – мама», «Я – тато».учням пропонуються ситуації, де вони виступають у ролі батьків і мають довести правильність своєї позиції та дій.
        - син дуже пізно зібрався погуляти на дворі, а батьки не пускають;
        - дочка почала зловживати косметикою, а мама не дозволяє;
        - син відмовляється вмиватись і чистити зуби вранці та ввечері;
        - дочка вмовляє подивитись пізно ввечері фільм;
        - діти не хочуть вчасно робити уроки.

    ІІІ. Заключна частина.
    1. Зворотній зв'язок ( 6 хвилин). Учні по черзі розповідають про свої обов’язки стосовно членів своєї родини. Наприклад, не галасувати, якщо хтось ліг відпочивати, не заважати працювати чи робити уроки тощо.
     Висновок: не тільки батьки зобов’язані піклуватися про членів своєї родини, але й діти повинні надавати родині допомогу.
    2. Прощання (1 хвилина). Учні беруться за руки й промовляють : «Ми – молодці!».

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Квітень 2024  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930