Мета: Ознайомити
учнів із поняттям навколишнє середовище (довкілля) та його складовими.
З’ясувати як навколишнє середовище впливає на життя людей, визначити
позитивний і негативний вплив довкілля на здоров'я учнів. Повторити
правила групи, створити на тренінгу дружню атмосферу, надати змогу
відпрацювати навички комунікації і групової роботи.
Обладнання: плакат «Правила групи», кольорові папірці (червоний, жовтий, зелений), аркуші паперу А3 ( 3 шт.), маркери.
Хід уроку
І. Організаційна частина. 1. Привітання учнів, оголошення теми та завдань уроку. 2. Нагадування правил. 3. Актуалізація теми. Бесіда: - де ви живете? - де живуть ваші бабуся з дідусем, друзі? - де ви відпочивали? - які вас предмети постійно оточують? - як називається усе, що нас оточує (ґрунти, повітря, вода, рослини, тварини, все, що створила людина)?
ІІ.Основна частина. 1. Робота з підручником (§ 1, стор. 4). 2. Гра «Вгадай, що…?» Вчитель
називає різні види довкілля, а учні: сідають, якщо це природне
середовище, встають, якщо – штучне, плескають у долоні – якщо це
соціальне середовище (комп’ютер, квіти, дружба, річка, мобільний
телефон, повітря, розмова, дерево, симпатія, будинок, тварина,
спілкування). 3. Робота в групах. - об'єднання в групи за кольорами; - завдання групам: як впливає на людину природне, соціальне, штучне середовище; - презентація робіт. 4. Руханка «Австралійський дощ».
ІІІ.Заключна частина. 1. Зворотній зв'язок. Продовжити фразу «На цьому тренінгу мені сподобалось…». 2. Домашнє завдання: § 1, завдання стор. 8. 3. Прощання. «Будьмо здорові!». Оплески.
|