Мета: Ознайомити учнів із поняттям навколишнє середовище (довкілля) та його складовими. З’ясувати як навколишнє середовище впливає на життя людей, визначити позитивний і негативний вплив довкілля на здоров'я учнів. Повторити правила групи, створити на тренінгу дружню атмосферу, надати змогу відпрацювати навички комунікації і групової роботи.
Обладнання: плакат «Правила групи», кольорові папірці (червоний, жовтий, зелений), аркуші паперу А3 ( 3 шт.), маркери.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
1. Привітання учнів, оголошення теми та завдань уроку.
2. Нагадування правил.
3. Актуалізація теми.
Бесіда:
- де ви живете?
- де живуть ваші бабуся з дідусем, друзі?
- де ви відпочивали?
- які вас предмети постійно оточують?
- як називається усе, що нас оточує (ґрунти, повітря, вода, рослини, тварини, все, що створила людина)?
ІІ.Основна частина.
1. Робота з підручником (§ 1, стор. 4).
2. Гра «Вгадай, що…?»
Вчитель
називає різні види довкілля, а учні: сідають, якщо це природне
середовище, встають, якщо – штучне, плескають у долоні – якщо це
соціальне середовище (комп’ютер, квіти, дружба, річка, мобільний
телефон, повітря, розмова, дерево, симпатія, будинок, тварина,
спілкування).
3. Робота в групах.
- об'єднання в групи за кольорами;
- завдання групам: як впливає на людину природне, соціальне, штучне середовище;
- презентація робіт.
4. Руханка «Австралійський дощ».
1. Зворотній зв'язок. Продовжити фразу «На цьому тренінгу мені сподобалось…».
2. Домашнє завдання: § 1, завдання стор. 8.
3. Прощання. «Будьмо здорові!». Оплески.