Меню сайту
Теми форуму
  • Как бросить курить... (0)
  • Управління освіти Чернівецької міської ради (0)
  • Притчі, оповідання, вірші на уроках з основ здоров`я (31)
  • Обмін досвідом "А я роблю так..." (3)
  • Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження (22)
  • Вислови про здоров`я (16)
  • Погода
                                                                                                             Очікування учасників
     
    Після оголошення мети тренінгу попросіть учасників письмово висловити свої очікування. Це можуть бути різні побажання: цікаво провести час, щось дізнатися, чогось навчитися, отримати позитивні емоції тощо. Зазвичай кожен тренер придумає оригінальний спосіб виконання цієї вправи.

    ♦ Ви можете намалювати на аркуші гору­­­­­­­­­­­­­­­­­­, а очікування учасників, записані на клейких папірцях, розмістити біля її підніжжя. Наприкінці тренінгу учасники аналізують, які сподівання справдилися, і переносять їх ближче до вершини гори.

      Інший варіант - гриби, що ростуть навколо кошика. На завершення тренінгу ті сподівання, що справдилися, «складають до кошика».

      Очікування записують на човниках. На аркуші паперу малюють річку. Човники прикріпляють на березі сподівань. Наприкінці тренінгу сподівання, що справдилися, переносять до берега звершень

        Очікування записують на пташках, які літають навколо дерева, намальованого на аркуші паперу, а під кінець тренінгу «сідають» (чи не «сідають») на нього.

              Очікування у формі піщинок прикріплюють у верхній частині пісочного годинника. Наприкінці тренінгу ті очікування, що справдилися, переміщують у нижню частину пісочного годинника.

             
    Клейкі папірці прикріплюють у вигляді променів навколо сонячного диска.

               
    Очікування записують на гарматних ядрах і прикріплюють їх поряд з гарматою. Наприкінці тренінгу учасники знімають заряди, аналізують свої очікування і замість тих, що справдилися, прикріплюють різнокольорові вогники у формі салюту.

    Зазвичай індивідуальні очікування учасників записують на стікерах, озвучують і прикріплюють на видноті. Наприкінці тренінгу учасники аналізують власні очікування та оцінюють, чи справдилися вони.

    Для 6-го класу рекомендуємо виконувати цю вправу в групах.

    1.                  об'єднайте учасників у 4 групи (за сезонами народження).

    2.            запропонуйте обговорити свої очікування, обрати 5 із них і записати їх фломастерами на картках (розбірливо, друкованим шрифтом).

    3.            під час представлення очікувань постарайтесь проаналізувати і класифікувати їх.

    Сформовані в такому вигляді очікування допоможуть врахувати реальні потреби учнів, а по закінченні роботи полегшать аналіз того, які очікування справдились, а які-ні.

     

    Корисні посилання
  • Міністерство освіти і науки України
  • Управління освіти Донецької обласної державної адміністрації
  • Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Освіта.ua
  • Костянтинівське міське управління освіти
  • Відео та музика для школи
  • Друзі сайту
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 1
  • Чутівська загальноосвітня школа
  • Костянтинівська загальноосвітня школа № 16
  • Костянтинівська загальноосвітня школа-інтернат № 1
  • Для учителя технологии, информатики, основ здоровья
  • Твое здоровье
  • Чернівецький освітній портал
  • Методичне об'єднання вчителів початкових класів
  • Календар
    «  Березень 2024  »
    ПонВвСерЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031