Обмін досвідом "А я роблю так..."
|
|
Margo | Дата: П`ятниця, 12.11.2010, 23.14 | Повідомлення # 1 |
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Статус: Offline
| Уже декілька років у школі впроваджується предмет "Основи здоров`я". На нашому сайті розглядається викладання предмету за тренінговими технологіями. Багато вчителів володіють цією методикою та активно впроваджують її у навчально-виховний процес. Пропануємо у цій темі поділитися своїми наробками, цікавими моментами щодо проведення тренінгів. Ці матеріали стануть у нагоді не тільки вчителям-початківцям, а й тренерам з багаторічним досвідом.
|
|
| |
Margo | Дата: Понеділок, 15.11.2010, 21.25 | Повідомлення # 2 |
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Статус: Offline
| Для актуалізації набутих знань або для закріплення вивченого матеріалу можна використовувати гру "Оплески". До якого виду відпочинку належать ці види діяльності: - рухливі ігри; - читання; - настільні ігри; - перегляд телепередач; - прогулянка в парку; - купання в річці; - подорож; - заняття живописом; - робота за комп’ютером. Якщо це активний відпочинок - учні аплодують, якщо пасивний - сидять мовчки.
|
|
| |
Margo | Дата: Понеділок, 15.11.2010, 21.31 | Повідомлення # 3 |
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Статус: Offline
| Руханка-гра для закріплення вивченого матеріалу. Учням потрібно об’єднати небезпеки, названі вчителем, у три групи, визначаючи кожну небезпеку певним рухом ( природні небезпеки – плескати в долоні, техногенні – підстрибнути, антропогенні – повернутися навколо себе): Землетрус, напад, повінь, авіакатастрофа, смерч, паління, ДТП, виверження вулкана, аварія на атомній станції, шахрайство, забруднення річок і водойм, хуліганство, буря, пограбування, викидання відходів підприємств, снігові замети.
|
|
| |
Margo | Дата: Понеділок, 15.11.2010, 22.11 | Повідомлення # 4 |
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Статус: Offline
| Щоб привчити учнів дотримуватись дисципліни на тренінгу, треба майже на кожному уроці звертати увагу на правила групи, які ви розробили на першому тренінгу. Як це можна зробити? Ось декілька варіантів: - Проінсценувати правила роботи в групі, які найважче було виконувати. Інші учні відгадують. - Які з наших правил допомагають спортсменам? ( при вивченні теми "Рухова активність та її вплив на розвиток підлітків"). - Дати відповіді на запитання:- Навіщо існують правила у нас на уроці? Навіщо потрібні правила дорожнього руху? Які з наших правил допоможуть на дорозі, в транспорті? - На кожне правило проспівати строчку з пісні. - Показати пантоміму. - Які з наших равил допомогають зберегти здоров`я? - Встановити взаємозв’язок між правилами поведінки на тренінгу й правилами поведінки в сім’ї. - Ініціативна група отримує картки з правилами тренінгу. По черзі кожна дитина "розповiдає" про своє правило не називаючи його, так, щоб всі інші змогли відгадати правило. - Кожен учень отримує частину вiд розрiзаних правил. Треба як умога швидше зiбрати свое правило i залишитись з групою учнiв, голосно прокричати свое правило. - «Мозковий штурм» : «Які правила тренінгу запобігають конфліктам на уроці?» - Учні, об’єднавшись у групи по кількості правил, малюють прояви емоцій, які у них асоціюються з тим чи іншим правилом. Кріплять на дошку біля правил.
|
|
| |