Урок 4. 7 клас. Принципи безпечної життєдіяльності.
Мета: Сформувати в школярів поняття про принципи безпечної життєдіяльності, ознайомити з сучасним уявленням про безпеку людини. Відпрацювати навички аналізу ситуації та оцінювання ризиків щоденного життя.
Обладнання: аркуші паперу, маркери, різнокольорові палички.
Хід уроку
І Вступна частина. 1. Знайомство (5 хвилин). Учасники називають своє ім’я і пригадують небезпечну ситуацію, в якій опинились вони або їхні друзі. 2. Стартові завдання ( 5 хвилин). До якого виду небезпеки належать: землетрус, забруднення річок, напад, хуліганство, повінь, аварія на виробництві, пограбування, забруднення атмосфери, буря, ДТП, виверження вулкана, шахрайство. Висновок: типи небезпек – природні, соціальні, техногенні. 3. Нагадування правил (2 хвилини). Щоб уникнути небезпеки, треба дотримуватись певних правил ( принципів безпечної життєдіяльності)
ІІ. Основна частина. 1. Міні-лекція «Принципи безпечної життєдіяльності»(5 хвилин) Уникати, запобігати, діяти. 2. Обговорення байки Езопа «Лев і Лисиця»(5 хвилин). 3. Гра «Асоціації» (5 хвилин). Назвати небезпеки, що асоціюються з цими словами: дім, подвір’я, дорога, громадський транспорт, ліс, річка, кінотеатр. 4.Руханка «Ураган» (3 хвилини). 5. Робота в групах (12 хвилин). - об'єднання в групи за кольорами (червоний, жовтий, зелений); - завдання групам: підготувати повідомлення а) безпека в помешканні б) безпека на вулиці в) безпека у лісі.
ІІІ. Заключна частина. 1. Домашнє завдання: опрацювати матеріал § 3 (2 хвилини). 2. Прощання (1 хвилина). Узятися за руки і хором сказати: «Уникати. Запобігати. Діяти.».
|