[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Тестовий розділ » На допомогу вчителю » Обмін досвідом "А я роблю так..."
Обмін досвідом "А я роблю так..."
MargoДата: П`ятниця, 12.11.2010, 23.14 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Уже декілька років у школі впроваджується предмет "Основи здоров`я". На нашому сайті розглядається викладання предмету за тренінговими технологіями. Багато вчителів володіють цією методикою та активно впроваджують її у навчально-виховний процес. Пропануємо у цій темі поділитися своїми наробками, цікавими моментами щодо проведення тренінгів. Ці матеріали стануть у нагоді не тільки вчителям-початківцям, а й тренерам з багаторічним досвідом.
 
MargoДата: Понеділок, 15.11.2010, 21.25 | Повідомлення # 2
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Для актуалізації набутих знань або для закріплення вивченого матеріалу можна використовувати гру "Оплески".

До якого виду відпочинку належать ці види діяльності:
- рухливі ігри;
- читання;
- настільні ігри;
- перегляд телепередач;
- прогулянка в парку;
- купання в річці;
- подорож;
- заняття живописом;
- робота за комп’ютером.

Якщо це активний відпочинок - учні аплодують, якщо пасивний - сидять мовчки.

 
MargoДата: Понеділок, 15.11.2010, 21.31 | Повідомлення # 3
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Руханка-гра для закріплення вивченого матеріалу.
Учням потрібно об’єднати небезпеки, названі вчителем, у три групи, визначаючи кожну небезпеку певним рухом ( природні небезпеки – плескати в долоні, техногенні – підстрибнути, антропогенні – повернутися навколо себе):
Землетрус, напад, повінь, авіакатастрофа, смерч, паління, ДТП, виверження вулкана, аварія на атомній станції, шахрайство, забруднення річок і водойм, хуліганство, буря, пограбування, викидання відходів підприємств, снігові замети.
 
MargoДата: Понеділок, 15.11.2010, 22.11 | Повідомлення # 4
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Щоб привчити учнів дотримуватись дисципліни на тренінгу, треба майже на кожному уроці звертати увагу на правила групи, які ви розробили на першому тренінгу. Як це можна зробити? Ось декілька варіантів:
- Проінсценувати правила роботи в групі, які найважче було виконувати. Інші учні відгадують.
- Які з наших правил допомагають спортсменам? ( при вивченні теми "Рухова активність та її вплив на розвиток підлітків").
- Дати відповіді на запитання:- Навіщо існують правила у нас на уроці? Навіщо потрібні правила дорожнього руху? Які з наших правил допоможуть на дорозі, в транспорті?
- На кожне правило проспівати строчку з пісні.
- Показати пантоміму.
- Які з наших равил допомогають зберегти здоров`я?
- Встановити взаємозв’язок між правилами поведінки на тренінгу й правилами поведінки в сім’ї.
- Ініціативна група отримує картки з правилами тренінгу. По черзі кожна дитина "розповiдає" про своє правило не називаючи його, так, щоб всі інші змогли відгадати правило.
- Кожен учень отримує частину вiд розрiзаних правил. Треба як умога швидше зiбрати свое правило i залишитись з групою учнiв, голосно прокричати свое правило.
- «Мозковий штурм» : «Які правила тренінгу запобігають конфліктам на уроці?»
- Учні, об’єднавшись у групи по кількості правил, малюють прояви емоцій, які у них асоціюються з тим чи іншим правилом. Кріплять на дошку біля правил.
 
Форум » Тестовий розділ » На допомогу вчителю » Обмін досвідом "А я роблю так..."
Сторінка 1 з 11
Пошук: