[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 2 з 2«12
Форум » Тестовий розділ » На допомогу вчителю » Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження
Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження
MargoДата: Понеділок, 01.11.2010, 22.51 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Чи знаєте ви, що солдат на варті стомлюється більше, ніж у поході? Це тому, що його тіло тривалий час перебуває у нерухомому стані. Отже, не забувайте про вправи на зняття м’язового напруження, які ще називають енергейзерами або руханками. Давайте ділитися своїми наробками, розміщувати їх на цьому форумі.
 
КристинаДата: Середа, 03.11.2010, 18.48 | Повідомлення # 16
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 27
Репутація: 5
Статус: Offline
Вправа «Австралійський дощ».
Учасники стають у коло. Тренер каже: «Друзі, чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Якщо ми будемо уважними, то почуємо, який він. Я показуватиму рухи, а ви повторюватимете їх:
- В Австралії піднявся вітер (терти долоні).
- Починає накрапати дощ (клацання пальцями).
- Дощ посилюється (почергове плескання по грудях).
- Починається справжня злива (плескання по ногах).
- А ось гроза, справжня буря (тупотіння ногами).
- Але що це? Буря почала вщухати (плескання по ногах).
- Злива перетворюється на дощ (плескання долонями по грудях).
- Рідкі каплі падають на землю (клацання пальцями).
- Вщухає вітер (терти долоні).
- З’являється сонечко (руки догори).
 
КристинаДата: Середа, 03.11.2010, 18.55 | Повідомлення # 17
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 27
Репутація: 5
Статус: Offline
Вправа «Кучугура снігу».
Учасники промовляють за тренером «лічилочку», показуючи те, про що в ній говориться, три рази: перший раз – на сусідові справа, другий – на сусідові зліва, третій – на собі:
Смотри, какой большой сугроб!
Вот это у сугроба лоб.
Вот это уши, это – нос!
«Кто ты?» - задай ему вопрос.
Он скажет: «Здравствуйте, я лев!»
 
КристинаДата: Середа, 03.11.2010, 18.58 | Повідомлення # 18
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 27
Репутація: 5
Статус: Offline
Вправа «Дзиґа».
Вихідне положення: стати на безпечній відстані одне від одного – так, щоб можна було кружляти з розкинутими руками. Ця вправа особливо ефективна, якщо під час обертання наспівувати протяжний звук «і-і-і». він діє на мозок, як своєрідний акустичний вітамін С. якщо під час обертання у когось запаморочилась голова – це означає, що він обертається надто швидко. Треба сповільнити рух, а відтак обернутися кілька разів у протилежному напрямку.
 
MargoДата: Субота, 06.11.2010, 23.07 | Повідомлення # 19
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Вправа «Ковпак»
Тренер пропонує повторювати за ним: «Ковпак ти мій трикутний. Трикутний ти мій ковпак. А якщо не трикутний, то це не мій ковпак».
Відтак він пропонує повторити сказане, але замість слова «ковпак» двічі поплескати себе по голові, не вимовляючи цього слова. Потім заміняють жестами інші слова. Слово «трикутний» показують, роблячи трикутник пальцями. Слово «не» - відповідний рух голови, а замість слів «це», «ти», «мій» показують пальцем на щось, на когось, на себе. Зупинить гру на етапі, коли діти починають припускати багатьох помилок. Відзначте тих, хто виконував вправу найкраще.
 
MargoДата: Субота, 06.11.2010, 23.08 | Повідомлення # 20
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Вправа «220»
Учні за командою тренера починають рахувати від 1 до 220 (десятками). Спочатку шепотом, дуже тихо, дедалі голосніше. Максимальна громкість досягається, коли рахунок дійде до 220. Після цього всі замовкають. Ця вправа знімає напруження, налаштовує на працю.
 
MargoДата: Субота, 06.11.2010, 23.14 | Повідомлення # 21
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Хто там, хто там вже втомився
І наліво нахилився?
Треба всім нам дружно встати –
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору , руки вбоки –
І зроби чотири кроки.
Руки вгори . руки вниз –
На сусіда не дивись,
Розведіть їх в сторони,
Плесніть, діти, кілька раз,
За роботу: все гаразд!
 
MargoДата: Понеділок, 15.11.2010, 21.37 | Повідомлення # 22
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Учні говорять слова та повторюють рухи за вчителем, показуючи на певні частини тіла:
Глава, рамина, коліна, пальці.
Коліна, пальці, коліна, пальці.
Глава, рамина, коліна, пальці,
Вуха, вуста, очі, ніс.

( глава - голова, рамина - шия)

 
MargoДата: Понеділок, 15.11.2010, 21.59 | Повідомлення # 23
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Руханка-гра «Ріпка»
Тренер розподіляє ролі між учасниками тренінгу (ріпка, дід, баба, онука, песик, кішка, мишка). Тренер або хтось з учнів читає текст казки, а всі інші виконують запропоновані їм ролі: ріпка – говорить «Оба-на!», дід – тре руки і говорить: «Так-так», баба – маше кулаком діду, говорить: «Убила би», онука – руки в боки і говорить: «Я готова», Жучка – плигає і говорить: «Гав-гав», кішка – вигинає спину, говорить: «Мяу-мяу», мишка – обертається навколо себе, говорить: «Пи-пи-пи».
 
Форум » Тестовий розділ » На допомогу вчителю » Руханки–вправи на зняття м’язового та емоційного напруження
Сторінка 2 з 2«12
Пошук: